Haha

Det blev inget hjälpa Anna idag, jag hade visst tagit fel på dag. Men jag var fortfarande sugen på att gå på stan en sväng, mest för att få framkalla min rulle, så vi åkte ändå in.
På vägen dit kom vi däremot på att stan är så jäkla tråkig, och Ikano har vi gått på miljontals gånger, så vi tog en snabblunch på Burger King och styrde bilen mot Norrköping istället!

Där regnade det nog ännu mer än här, men turligt nog har de ju alla affärer i gallerior och det är ett stort plus! Nackdelen med Nkpg är att parkeringen är svindyr - 6 kr i halvtimman! 30 kr i parkering och vi kunde vara där i 2½ timma lite drygt, surt..

Men vi knallade runt där ett tag i alla fall och inne på Gina hittade jag självklart två fina plagg jag ville ha, och som dessutom fick äran att följa med mig hem :) Vi lämnade även in filmen på 1 timmas-framkallning, och gick runt och kollade på shorts till Fredrik. Efter mycket om och men kom även han hem med ett par som han förhoppningsvis är nöjd med. De är jättefina i alla fall!

När vi skulle hämta filmen var den tyvärr inte klar, och det var bara 15 min kvar till vår parkering gick ut. Jag hade ju beställt för 36 bilder vilket skulle kosta 169 kr, sen för att få bilderna på skiva kostade det 49 kr extra, och det var skivan han hade glömt göra. Det skulle ta ca 15 min så vi fick snällt vänta.
När det sen blev klart var det väl värt det, för han drog av typ 120 kr, så vi fick allt för 100 kr, snällt va!? Jag blev jättenöjd i alla fall! :)
Sen hade vi tur när vi kom till bilen, vi såg en lapplisa det första vi gjorde men vi hade inte fått någon böter som tur var.. Vår lyckodag skulle man kunna säga :)

Just nu är Fredrik iväg och köper kinamat. Vi hade tänkt grilla men vädret är fortfarande skit så vi tog ett bättre alternativ nu när vi tjänade några kronor idag. Snart är han hemma och kl 21 ska vi titta på film, Margot at the wedding blir det. Hoppas den är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0