Gullans kalas

Det var ett riktigt trevligt kalas igår! Vi kom hem vid 20 ungefär så det blev ett par timmar med roligt sällskap, god mat och fika, samt en massa bus för barnen. Vi märker så väl på Enya att hon är mindre van vid mycket folk sådär, för medan de andra barnen sprang runt och lekte, stod Enya still och iakttog allt de gjorde. Men till slut kom även hon in i leken, och hon verkade tycka det var skoj, men roligast var nog att träffa mormor igen. Och det tyckte nog mormor med :)

Jag lovade att jag inte skulle lägga ut bilder på vissa vuxna här (nöjd nu Sophie? :P) men några fina på barnen kan jag säkert få bjuda på.. Sötungar!


melwin och linuz


fyra busfrön, och jag i bakgrunden..



enya och mormor leker


barnen fick godis.. alicia leker med lego


älskling håller alicia.. enya tittar storögt på något


och så enya med födelsedagsbarnet, Gullan 75 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0