Enya har skaffat kille

Just nu sitter jag här alldeles själv, Fredrik och Enya är hos Fredriks mamma på kalas. Hade varit riktigt trevligt att vara där också, men imorse när jag vaknade så mådde jag jättekonstigt så jag avstod. Nu mår jag bättre, fast jag är fortfarande lite öm i kroppen och har ont i huvudet.. Trist när det är så fint väder! Sommaren har kommit tillbaka till oss och jag vill inget hellre än att vara ute, men så är det ju alltid. Nåt som skiter sig, jämt!

När älsklingarna kommit hem blir det bara att säga hejdå till Fredrik igen för han ska åka och fiska i eftermiddag. Enya och jag ska alltså vara själva, vi får se vad vi hittar på. Önskar jag hade ork att hitta på nåt kul med henne, typ som vi hade det igår.

Igår var vi nämligen hos Fredriks mamma på förmiddagen, vi fick mat och efter det åkte vi och tog en glass vid ett mysigt café. Efter glassen åkte vi vidare till Malmslätt där vi träffade en vän till Fredrik - Jakob och hans son Julius. Hur gulliga killar som helst! Enya sov när vi kom dit, men när hon vaknat och fått kolla läget lite så gick det jättebra. Hon och Julius lekte jättebra tillsammans, förutom några småtjafs om leksaker men så är det alltid ;)
De spelade boll, busade med Fredrik och Jakob och pussades och kramades en massa. Enya har numer en kille, inte klokt vad de små liven växer fort ;)

Vi hade tyvärr ingen kamera med oss men vi lånade Jakobs brors, han hade en systemkamera som vi tog lite bilder med :)









Kommentarer
Postat av: Maria

Verkligen fina bilder :D:D

2009-07-15 @ 18:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0