Det händer inte ofta

Det tillhör inte vanligheten men ikväll har jag faktiskt en kväll för mig själv. När Fredrik ringde vid 19 så hade de fortfarande inte gett sig ut med båten för det regnade så mycket. Istället skulle de åka ut då, och helt plötsligt ändrades ju alla planer och jag fick en kväll för mig själv. Enya sover och Fredrik kommer säkerligen inte hem förrän om 2 timmar, minst.

Men det är faktiskt rätt skönt. Jag tänkte kolla på en film som börjar kl 21 men har inte valt vilken än. När man har Canal + så har man ett par att välja på, men troligtvis blir det antingen en skräckis eller en drama. Hoppas jag väljer rätt bara, för nu är jag trött på dåliga filmer..



skrutt idag.. visst är hon världens sötaste!? :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Halloj!! :)

Ja, det är faktisk skönt att vara själv ibland oxå! :) Roligt att Enya skaffat kille!! ;)

Kram kram!!

2009-07-15 @ 21:27:11
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0