Bajs!

Ja, det är väl typiskt. Nu är det inte jag som är sjuk, utan troligtvis Enya.
Jag vaknade inatt av att hon ropade på mig från sitt rum och när jag kom ut i hallen så stank det bajs, men trodde inte det var från henne utan från badrummet det luktade. Men när jag kom in i hennes rum så var stanken ännu värre, och det visade sig att hon hade en full blöja så det var bara att slänga henne i duschen eftersom det hade kommit på pyjamasen..

När jag sen gick in för att väcka henne imorse så luktade det en massa fortfarande och stackars lilla unge hade legat och sovit med hela sängen full med bajs :( Så det var bara att slänga henne i duschen igen, och starta en maskin tvätt!
Hon bajsade en gång till efter hon vaknat precis men nu har det varit lugnt ett par timmar som tur är. Vi åt nyss frukost och hon drack blåbärssoppa och avslagen cola och åt en liten bit smörgås. Nu håller vi tummarna för att det hjälper!

Men som jag skrev igår så vaknade jag med konstig mage, men som blev bättre under dagen. Men nu är den lika körig igen tyvärr och även Fredrik känner av sin.. Det är ju såå typiskt att vi ska bli sjuka nu när vi har planer, samt när Enya ska åka till sin pappa.. :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

verkar vara något konstigt. jag vakande igår med samma dåliga mage. men det var över på eftermiddagen sen. hoppas det inte blir något långvarigt för er del

2009-07-16 @ 13:48:05
Postat av: Kungen

Som tur är så har ju vi klarat oss allafall Älskling alltid nått, får hoppas att allt ordnar sig tills på lördag allafall. Du snarkar lite nu allafall = P inte bara jag puss älskar dig tillsammans är vi faaaan i mig BÄST !!

2009-07-17 @ 00:24:50
URL: http://attlevasomkungen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0