Hon och han

Vad heter ni? Evelina och Fredrik
Hur träffades ni? Vi träffades på nätet. Första dejten var vi hos mig och Enya var även med :)
Hur länge har ni varit tillsammans? 3 månader den 21 januari
Är ni förlovade? Nej, det är vi inte
Bor ni ihop? Man skulle kunna säga det eftersom Fredrik bott hos mig i över 2 månader. Men officiellt - nej
Har ni barn? Nej, jag har Enya från tidigare förhållande
Har ni båda körkort? Japp
Kommer du ihåg er första kyss? Självklart. Var i soffan på första dejten. Underbart ;)
Vem sa "jag älskar dig" först? Det gjorde jag. Var när jag var på Halloweenfest, kändes så naturligt att säga det trots att det var rätt tidigt.
Vem är äldst? Fredrik
Vem fyller först på året? Det gör jag, 24 januari för att vara exakt :)
Vem är längst? Fredrik
Vem sjunger bäst? Fredrik, älskar när han sjunger!
Håller ni i handen på stan? Hade Fredrik inte haft kryckorna hade vi säkert gjort det!
Kände ni varandra innan ni blev ihop? Nej, men jag kom ihåg honom sen gymnasiet
Vad har ni gemensamt? Massor! Humor, viss musik, filmsmak, kräsna vad det gäller mat, kärleken osv..
Blev du kär vid första ögonkastet? Nej, men jag visste att han skulle komma att betyda mycket för mig när jag träffade honom första gången :)
Har ni någon speciell låt? Ja, "Alison Krauss/Robert Plant - Stick with me"
Har ni stora framtidsplaner? Ja. Vi hoppas på att få leva resten av livet tillsammans. Flytta ihop, förlova oss, gifta oss, skaffa barn, resa osv..
Har ni gråtit i varandras armar? Ja, dock inte samtidigt
Har ni varit utomlands tillsammans? Nej, inte än
Vilket är ert bästa minne? Bästa är det kanske inte, men mest speciella. Andra dejten, sjukt jävla underbart!
Vem är bäst på att laga mat? Fredrik, helt klart!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Busar med Enya, efter hon lagt sig myser vi framför tv:n oftast
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Vi försöker göra det, ja
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Jag bor i Ljungsbro, Fredrik i Tannefors
Blir ni lätt svartsjuka? Njaa, ibland kanske
Ringer eller sms:ar ni mest till varandra? Vi umgås typ jämt, men när vi inte ses så pratar vi lääänge i telefon
Brukar någon av er prata i sömnen? Vet inte, men tror inte det




Kommentarer
Postat av: Lollo

Hihi, vad gulligt!! :) Man kanske skulle kopiera den, och fylla i själv... ;) Kram kram

2009-01-15 @ 21:37:07
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: jessica

Sen gymnasiet? What? Nu har jag nog missat något. Vem? Jag umgicks med dig varje dag på gymnasiet. Jag borde ju med veta vem det är då.

2009-01-15 @ 21:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0