Tyvärr

Det blir ingen myshelg hos älsklingen, däremot får vi vara hemma och mysa med skrutt. Ganska skönt ändå med tanke på att jag heller inte mår toppen. Men visst hade det varit trevligt med ett biobesök i mörkret :)

Nu ligger Enya i sin säng, hon var jättetrött och ville inte ha något att äta så jag la in henne ändå. Även om hon mår lite bättre idag så är det inte på topp. Jag har precis gjort mig iordning lite "lunch", beståendes av knäckemackor och ägg. Ja, jag vet, jag borde äta bättre men jag var såå sugen. Inte ätit ägg på länge nu ;)

Ikväll när älskling kommit hit igen, blir det bättre mat. Då ska vi äta hasselbackspotatis, sås och kött. Sen blir det en massa mys framför tv:n. Jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hejsan där! Här är vi lite förkylda med, Maja har varit hemma från dagis 2 dagar. Tycker synd om er som har varit sjuka så mycket.. Ni får byta ut såsen i kväll mot grönsaker, ni kan behöva en extra kick med vitaminer tror jag ;) Ha det mysigt..

2009-01-30 @ 17:38:37
Postat av: Lollo

Å, hasselbackspotatis, det var inte igår det!! Fasen så gott!! :) Ha en mysig kväll!! Kram kram

2009-01-30 @ 17:52:09
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: fanny

njae vi va hundvakt åt zigge ibland, men ja... det blev lite mycket. Skulle ha honom onsdagar främst, men det blev betydligt mer än då. Go tjej annars, och underbar vovve.



krya på er... =)

2009-01-31 @ 22:30:56
URL: http://juliussondorch.blogspot.com
Postat av: fanny

Hej tjejen!!



Dagis gick kanon, han trivs där det finns massa folk =)



Spelet heter Lekstugan och hör till serien Kalle kunskap klassiker, jag hittade det på ICA MAXI för 59 kronor. =)



Hörrudu, du får ta ett snack med din man om att besöka sthlm någon helg. =)



kram

2009-02-02 @ 20:12:24
URL: http://juliussondorch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0