Nyår

Nu är det nytt år igen, 2009. Tiden bara rusar iväg känner jag, men det är mysigt på sitt sätt. Att jag blir ett år äldre snart är dessvärre inte lika mysigt ;) Paket däremot, DET är grejer det! Hihi.. :D

Nejdå, men för att återgå till nyår. Jag firade sista kvällen på 2008 ihop med mina älsklingar, plus några vänner till Fredrik. Trots att jag var sjuk (igen!) blev det en bra och trevlig kväll!

Hela dagen ägnades åt  förberedelser, jag städade och älskling lämnade inte köket på flera, flera timmar. Han var så duktig och gjorde fint där inne, diskade, skivade potatis, stekte kött, fixade med sallad och gjorde ananaspaj. Jättegott, tyckte allihop! Jag dukade "bara" bordet men måste säga att jag tyckte det blev himla fint! Lite beröm fick jag även av de andra, det är alltid kul! :)

Enya tyckte det var roligt med nytt folk, hon lekte en massa med de andra tjejerna och styrde och ställde. Hon fick även vara med när vi spelade spel, fick kasta tärning, dricka dricka ur sugrör, äta en massa chips och vara uppe ända till kl 22. Sen var det däremot dags för sängen och lyckligvis sov hon sig igenom alla raketer vid tolvslaget och sov ända till morgonen efter :) Det behövdes kan jag säga för vi kom nog inte i säng förrän vid 4 och efter ca 5 timmars sömn är man ändå rätt mör, speciellt när man är sjuk.

Men hur som helst var det en trevlig kväll med trevligt sällskap!
Bjuder på ett par bilder här nedan..


dukningen (ja det fattas tallrikar, kom inte på att fota innan folk börjat ta mat)


här äts det potatisgratäng med ytterfilé - jättegott!


henke, sandra, jag och enya


mina älsklingar ♥


fia, mogge, gummi och henke


nyfiken i en strut! här ser ni förresten lite av hennes fina nyårskläder :)


vi ♥


enya är med och spelar spel


vid 12-slaget


ja ni, bättre bild på raketerna fick jag inte.. :P


och så den finaste i världen ;)

Och inte att förglömma!!
Jag fick min julklapp av älsklingen i mellandagarna,
jag älskar det! Visst är det fint? :D


= sant :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Å, vilket fin armband!! Jättegulligt av honom!! <3 Stackare, är du sjuk igen.. :S Kram kram

2009-01-02 @ 15:24:10
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Annika

Mysigt med middagsbjudning kan jag tro. Vilket fint armband :) Kram

2009-01-02 @ 16:19:51
URL: http://wakkas.blogg.se/
Postat av: Kungen

Första av många nyår ihop Darling, ska bli en ära att få fira resten ihop med dig Puss

2009-01-02 @ 19:21:10
URL: http://attlevasomkungen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0