Längesen nu

Ja, nu var det ett tag sedan jag skrev, har inte haft lust helt enkelt. Har ju hänt en del saker, vi var på 50-årsfest i lördags, fick höra en massa fina ord av älsklingens mamma, sen på söndagen var jag på kalas hos Benny. Trevlig helg med andra ord!

Nu i veckan har vi varit lite småsjuka (som vanligt). Enya har varit hemma från dagis sen i onsdags och hon kommer få vara hos mig hela helgen bara för att de är sjuka hos hennes pappa. Men jag klagar inte, alltid mysigt att ha henne här, även om hon är lite gnällig emellanåt :)

Nu är det städning som gäller, Enya tittar på "Pippi på de sju haven" så då tänkte jag passa på. Snart kommer mamma och då är det förberedning inför morgondagen som gäller. Imorgon är det ju min dag, min stora dag :)

Nej, bäst att sätta lite fart..



Saknar dig..

Kommentarer
Postat av: Fanny

Grattis i förskott, ifall att man är borta från datorn imorgon och glömmer... kramar från hela familjen

2009-01-23 @ 10:49:31
URL: http://juliussondorch.blogspot.com
Postat av: Lollo

GRATTIS PÅ 25 ÅRS DAGEN

från oss 3

2009-01-24 @ 12:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0