Har du något nyårslöfte?

Det har jag, ett. Det första.
Resten skulle jag inte vilja se som löften, utan mer som mål.

· Inte äta chips, godis och kakor. Undantag födelsedagar eller storhelger

· Sluta bita på naglarna. Försök nr sjuhundrafemtioelva

· Spara pengar. Till en eventuell utlandsresa eller något annat skoj

· Skaffa ett jobb. Behövligt om vi ska kunna överleva länge till

· Motionera mera. Satsar ju på Beach 2009

· Tapetsera om vardagsrummet och sovrummet. Vill trivas med hur jag bor

· Blogga mer, helst varje dag. Tycker om min blogg och jag behöver den


Viktiga och mindre viktiga saker blev det, men ändå. Viktigt för att jag ska må bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0