Det ni!

Jag har blivit lite duktig. På senaste tiden har jag faktiskt både bakat kakor och gjort paj, ätbara saker alltså. Inte illa! ;)
Sen har både jag och älskling diskat och gjort fint hemma hos mig. Städat bort julen samt spritat hela hemmet för att försöka få bort alla baciller som hägrat.

Men trots det är Enya sjuk igen, denna gången förkyld och feber. Hon har varit hos hennes pappa sen igår och ska vara där till söndag, då hoppas jag att hon mår bra igen. Synd om henne att vara sjuk hela tiden, även om det faktiskt är så när man är liten och inte har byggt upp något immunförsvar.

Nu är vi hos älsklingen och även här har vi städat bort julen. För tillfället tittar "vi" på hockey, SAIK - DIF spelar och helvete vad jag blev rädd precis! Älsklingen skrek i som fan "NÄE, STRAFF" och det var jag väl inte direkt beredd på, hehe ;) Men så är det visst när man har en sportnörd till karl. Inlevelse baby, inlevelse.. ;)



mina jättegoda kakor :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Mm, ser goda ut!! :P

2009-01-15 @ 21:36:15
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Evelina svarar

Det är dem!! ;)

2009-01-16 @ 08:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0