En liten lista i väntan på duschen

Tio första

Första bästa kompis: Jenny
Första bil: Jag har ingen bil
Första kärlek: Erik Ristenfeldt
Första husdjur: Sixten, en svart bondkatt
Första semester: Kommer inte ihåg
Första jobb: Sommarjobb - parkarbetare
Första köpta skiva: David Hasselhoff
Första piercing: Har bara vanliga hål i öronen
Första konsert: Backstreet Boys -96 i Kungsträdgården

Nio senaste

Senaste alkoholdrycken:
Bacardi Razz + fanta exotisk
Senaste bilfärd: I torsdags, hem från pappa
Senaste filmen du såg: Bangkok Dangerous
Senast ringda telefonsamtal: Pappa
Senaste bubbelbadet: Oj, det var längesen
Senaste spelade CD: Älsklingens brända i bilen
Senaste kyss: Alldeles nyss
Senaste gången du grät: Typ förra veckan kanske
Senaste måltiden: Pyttipanna med rödbetor

Åtta har du någonsin

Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit arresterad: Nope
Blivit kär vid första ögonkastet: Japp
Fastnat med blicken i någons urringning: Har säkert hänt
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Ja, tyvärr 
Haft ett one night stand: Mmm
Busringt till någon: Yes

Sju saker du har på dig

1. Strumpor
2. Trosor
3. MjukisByxor
4. T-shirt
5. BH
6. Glasögon
7. Smycken

Sex saker du har gjort idag

1
. Ätit frukost
2. Lyssnat på musik
3. Diskat
4. Lagat mat
5. Hängt tvätt
6. Pussats och kramats  

5 favoritsaker utan rangordning


1. Min dotter
2. Min babe
3. Kameran
4. Värme
5. Musik

4 personer du kan berätta allt för

Älskling
Mamma
?
?

3 val

Blått eller rött: Rött
Sommar eller vinter: Sommar
Choklad eller chips: CHIPS!

2 saker att göra innan du dör


Åka utomlands och så hoppas jag på att få barnbarn

En sak du ångrar

Att jag inte la ner mer tid på skolan


Fyra personer du vill ska göra samma blogginlägg:

Älskling
Lollo P
Annika
Macke

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hihi, nu har jag gjort den!! :P

2009-01-13 @ 09:48:47
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0