En helg med skrutt

Det hör inte till vanligheten men den här helgen har jag min skrutt hemma. Hon kom redan efter lunch igår och hela dagen myste jag tillsammans med mina älsklingar. Måste säga att Enya har växt något enormt bara den senaste veckan, men nu menar jag inte på längden. Hon pratar MASSOR, tar efter precis allt vi säger eller gör, hon styr och ställer mycket mer själv nu än innan, och hon är världens härligaste unge (oftast ;P)! Just nu leker hon här bredvid med sina dockor, det är nya favoritsysslan. Men ibland går det inte alls som hon vill och då förvandlas hon till en liten vilde som skriker och blir jättesur, hihi :)

Hon har äntligen fattat galoppen med bobby car, hon tar fram den ibland och tar ett varv i vardagsrummet. Det gör hon just nu. Förra sommaren var hon ju inte ett dugg intresserad av den men jag antar att det blir mycket åkning med den i sommar :)



Slänger även in ett par andra bilder, från när Enyas mormor var på besök..


fick en docka av mormor i julklapp :)


stora tjejen, innan hon klippte sig hos pappa


matar mormor med risgrynsgröt :)


på promenad med mormor i det iskalla vädret. den rosa mössan är på endast för att den andra mössan glappar vid öronen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0