Året 2008

Gjorde du något i år som du aldrig gjort för?
Flyttade till egen lägenhet med Enya,
var på halloweenfest, 
och blev kär i en kung

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga förra året

Dog någon som stod dig nära?
Nej, som tur är...

Vilka länder besökte du?
Inga

Var det något du saknade år 2008 som du vill ha 2009?
Bättre väder, ett helt år av lycka!

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Har många datum jag minns men de viktigaste är 12 och 21 oktober

Vad var din största framgång 2008?
Ingen aning

Största misstaget?
Grisfesten

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Mmm, har nog drabbats av allt man kan drabbas av den här hösten!

Bästa köpet?
Vet inte

Vad spenderade du mest pengar på?
Enya skulle jag tro

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, en hel del

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
Volbeat - A broken man and the dawn, Soulweeper #2
Alison Krauss/Robert Plant - Stick with me

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare

Vad önskar du att du gjort mer?
Det gamla vanliga, ätit bättre och motionerat mer. Umgåtts mer med vännerna kanske..

Hur tillbringade du julen?
Julafton med älsklingen och hans familj,
juldagen med Enya och pappa

Blev du kär i år?
JA!

Hur många förhållanden?
Ett, som jag hoppas håller livet ut!

Favoritprogram på tv?
Ensam mamma söker, Bonde söker fru och Dansbandskampen!

Bästa boken du läste i år?
"Såld"

Största musikaliska upptäckten?
Volbeat, älskar dem!

Något du önskade dig och fick?
Ja

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Firade hemma med familj och vänner

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Finns det väl alltid

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Lite olika. Men baggybyxorna har varit av en favorit!

Vad fick dig att må bra?
Nära och kära

Vem saknade du?
Mamma, fam Bergman/Nöjd

De bästa nya människorna du träffade?
Älsklingen ♥ Och Lollo och Benny

Årets sötaste?
Mina älsklingar såklart :)

Årets hetaste?
Kungen, helt klart!

Årets största kärlek?
Babe ♥

Årets besvikelse?
Hmm?

Årets bästa?
Fina vädret i maj och att jag fann kärleken!

Årets snällaste?
Min babe ♥

Kommentarer
Postat av: Lollo

Nej du, Af sa inte mycket vettigt. Kom dit och det gick jättesnabbt, var nog ute igen inom 15 min, inklusive köandet då! Fick bara en tid 5/2 när jag ska träffa min handläggare o göra en handlingsplan. Så fram tills dess vet jag inte.. :S Haha!! Nä, men på det där pappret han skrev, står det att jag ska söka alla jobb jag är kvalificerad för, dvs jobb utan utbildning o erfarenhet!! :P o det är ju inte det lättaste!! :P Haha!!

2009-01-02 @ 16:59:34
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Lollo

Nej du, Af sa inte mycket vettigt. Kom dit och det gick jättesnabbt, var nog ute igen inom 15 min, inklusive köandet då! Fick bara en tid 5/2 när jag ska träffa min handläggare o göra en handlingsplan. Så fram tills dess vet jag inte.. :S Haha!! Nä, men på det där pappret han skrev, står det att jag ska söka alla jobb jag är kvalificerad för, dvs jobb utan utbildning o erfarenhet!! :P o det är ju inte det lättaste!! :P Haha!!

2009-01-02 @ 17:00:30
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: jessica

Sjukt fint armband! Men du, läste du inte en bok på hela året? Det är ju vansinnigt.

Du ska få en bra bok av mig så du inte kan skriva så i slutet på nästa år! =)

2009-01-02 @ 17:16:15
Postat av: Evelina svarar

jessica - jo, nu när jag tänker efter så gjorde jag ju det. måste uppdatera :P

2009-01-02 @ 17:53:14
Postat av: Kungen

Man kan ju nästan tro att du är lite kär i mig ; ), tur e ju att jag e skrämmande kär i dig Puss

2009-01-02 @ 23:34:40
URL: http://attlevasomkungen.blogspot.com
Postat av: fanny

kul att se att du har en blogg... =)



gott nytt.. kram Fanny

2009-01-04 @ 15:30:51
URL: http://nogg.se/ynnafj
Postat av: fanny

kul att se att du har en blogg... =)



gott nytt.. kram Fanny

2009-01-04 @ 15:31:11
URL: http://nogg.se/ynnafj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0