Fredag!

Idag vaknade jag med världens huvudvärk, och med andra ord känns det som en sån där dag som man bara vill ligga kvar i sängen och dra täcket över huvudet - MEN, det går ju inte! För idag är det fredag, en underbar sådan, och jag får äntligen hem min älskade lilla skrutt igen, som jag längtat efter henne! :)

Nu är det inte alls många timmar kvar till jag ska knalla bort till dagis och ta med henne hem, hoppas hon är på bra humör bara. Och när Fredrik kommit hem så tar Enya och jag bilen till stan för att handla de sista julklapparna inför julklappsspelet vi ska köra med vänner här imorgon.
Medan vi är i stan så ska Fredrik få passa på att sova lite, och sen har han lovat att laga mat till oss ikväll, innan han åker iväg på julbord med jobbet. Så kvällen får Enya och jag tillbringa tillsammans, ska bli mysigt! :)

OM det inte blir så att Enya och jag åker till stan ytterligare en gång till ikväll (varför skriver jag då) så ska jag mysa till det här hemma alldeles själv framför finalen av Idol. Det kommer bli en himla spännande final!




Vem hoppas du ska vinna, och varför?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0