Enya har åkt..

..det känns tomt såklart, men snart börjar Idol och då får jag annat att tänka på. Just nu är jag ensam hemma, älsklingen är på innebandymatch och kommer hem strax efter kl 20 då han önskat att maten ska vara klar. Så fram till dess ska jag alltså fixa käk, det blir tacos idag som herren i huset har bestämt. Imorgon kompenserar han med att göra potatisgratäng till mig :) Underbart!


För att återgå till Idol som snart börjar. Vilka hoppas ni få se i finalen?
Jag och Fredrik hoppas att Calle får stanna kvar, men ärligt så tror jag tyvärr att han åker ikväll. Det är synd, för Tove är så himla överskattad, och dryg är hon med. Eller dryg kanske är fel ord, hon har i alla fall en taskig inställning, och det tar ner henne massor enligt mig, för sjunga kan hon ju. Men värd en plats i finalen? Nej tack!


Imorgon ska jag och Lollo gå en sväng på stan, det ska bli himla trevligt! Ingen av oss har barnen den här helgen så då får man passa på. Vi ska kolla efter julklappar (såklart?) och jag hoppas att jag kan hitta något till de vi har kvar att köpa till. Jag älskar att shoppa, men trist när inte pengarna räcker till, hehe. Tänk om jag kunde ha en inkomst lik Blondinbella eller Kenza, det hade ju varit toppen! Drömma kan man ju alltid.. :)


Men ja, något skoj hittar jag säkert, om inte så får jag ju en trevlig dag på stan med en vän, det är inte fy skam det heller ;)


lollo och jag på den gamla goda tiden ;)
2005


Kommentarer
Postat av: jennie

jag hejar på erik och calle i idol:) kram på dig!!

2009-12-04 @ 22:10:22
Postat av: Lollo o Flisan

Ja de var tider de ja =) vilka minnen =) munsår då o nu oxå hahah :P ne men de ska bli kul var länge sedan som sakt... o bara man hittar de man ska köpa ju =) Klart man passar på när man är barnfri o gå o strosa i affärerna ju =) o snart är de inte långt kvar häller när man kommer flytta lite nära sen ju =) Ses snart kram

2009-12-05 @ 09:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0