2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ett par saker, typ åkt båt i Stockholms skärgård, varit på Sommarkrysset o lite annat jag inte nämner här

2. Höll du några av dina nyårslöften?
 Jag hade inget nyårslöfte för det här året, däremot ska jag försöka mig på att hålla ett för nästa år.. Vad exakt säger jag inte ;)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inga nära vänner, men rätt många bekanta

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, som tur är!

5. Vilka länder besökte du?
Hehe, lämnade aldrig gamla Sverige..

6. Var det något du saknade år 2009 som du vill ha år 2010?
Mer härliga sommarkvällar, annars var det ett perfekt år!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
1 maj, Fredriks officiella inflyttningsdag
20 juli, när vi fick ett + på stickan

8. Vad var din största framgång 2009?
Vi blev gravida :D

9. Största misstaget?
Inget jag kan komma på såhär

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nopes, har varit väldigt frisk om man jämför med tidigare år

11. Bästa köpet?
Våra sängar :)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Lite allt möjligt, gissar på hushållet

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Enya och Fredrik gör mig alltid glad!
Och med risk att vara tjatig, när vi fick reda på att vi ska ha barn :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Yohanna - Is it true, mest för att den är sååå uttjatad

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
 Gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Motionerat :P

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit en massa skit :P

18. Hur tillbringade du julen?
Med Fredrik, Enya, min pappa, Fredriks mamma m. kille + Fredriks syster

19. Blev du kär i år?
Jag är alltid kär i min F!

20. Hur många one night stands?
Haha, nada..

21. Favoritprogram på TV?
Dokusåpor typ Bonde söker fru, Ullared, Robinson men även Idol, Sommarkrysset, Allsång både på Skansen o Grönan

23. Bästa boken du läste i år?
Har inte läst någon bok i år. Kanske nästa? Haha..

24. Största musikaliska upptäckten?
Hmm, ingen aning?
Eller jo förresten, Glasvegas!

25. Något du önskade dig och fick?
Japp, en tjock mage :)

26. Något du önskade dig men inte fick?
Antagligen, jag vill gärna ha så mkt som möjligt.. hihi :)
Mer pengar hade inte skadat!

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Firade den med min familj och mina vänner

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Finns det säkert.. Aldrig är man nöjd

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Alldalig, vanlig, tråkig - som alltid :P

31. Vad fick dig att må bra?
Mina älsklingar

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen

33. Vem saknade du?
Saknar Enya varje gång hon är ifrån oss

34. De bästa nya människorna du träffade?
Nya? Vet faktiskt inte.. Umgås inte direkt med några andra än de jag umgåtts med tidigare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0