Det går åt rätt håll

Jag tror minsann att det hjälper att klaga lite ibland, att skriva av sig hur man mår, för efter inlägget igår kändes det faktiskt mycket bättre! Inte bra, men bättre, tillräckligt bra att jag faktiskt klarade av att ta hand om tvätten, diska och damma av det värsta, inte illa pinkat tyckte jag!
Jag hade gärna velat dammsuga också, men SÅ mycket orkade jag inte, får se om jag orkar det idag. Inte var skrutt och jag ute något heller, men det verkade inte som hon var så sugen på det ändå. När vi gick hem från dagis tyckte hon nämligen att det var kallt, så den lilla promenaden hem räckte tydligen ;)

Idag är det Enyas sista dag på dagis för det här året, ska bli skönt för henne att vara långledig. Inte dagis igen förrän 11 januari, och det är ju ett tag kvar. Förhoppningsvis har jag köpt mig ett par vinterskor till Enya kommer till oss i mellandagarna igen, så vi kan vara ute och leka tillsammans. Som det är just nu fryser jag fötterna av mig så fort jag knallar till dagis.. Men sen är det ju ca 8 minusgrader ute också och snöstorm, så det är ju inte direkt konstigt att jag fryser i sneakers, jag som är så frusen av mig annars ;)
Kanske har jag varit lite snäll i år så Tomten kan skänka mig lite extra pengar till ett par skor? Jag hoppas på det i alla fall, hehe!



Kommentarer
Postat av: lena

åh, 100 dar kvar!



"Det är bara att bryta ihop och gå vidare" var det inte Levengood som sa så? eller hans mormor... ;)

2009-12-17 @ 16:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0