Det är väl typiskt

De senaste dagarna har jag sprungit på stan en hel del, och det enda jag kommit hem med (typ) är en nedrans förkylning! Så dumt, så onödigt och så opassande! Men men, sådär är det väl när jag är van att sitta hemma, jag träffar ju inte så mycket folk och drar inte på mig en massa bacieller, men nu så!


Idag är jag bara hemma och tar det lugnt. Har en maskin tvätt jag måste hänga, och ett par telefonsamtal att ringa men det tar jag sen efter lunch, lat som jag är :) Ena samtalet är om Enya som ev ska på återbesök för öronen imorgon och det andra är att jag ska ringa och kolla så att datumet till nästa MVC-besök är på torsdag som jag fått för mig.. Jag får se vad de säger :)


Förövrigt så längtar jag massvis till måndag, men till exakt vad skriver jag om då. Det är något stort, för både mig och älsklingen, men inte alls för andra, hehe :) Mer än så säger jag inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0