Måste komma ut lite

Jag satt inne nästan hela dagen igår och det är verkligen inte bra, varken för kroppen eller själen. Så idag ska jag faktiskt följa med pappa till tippen, bara för att få göra något. Inte så kul kanske men hellre det än att sitta här själv.

Det suger verkligen att vara hemma om dagarna, det blir ju inte så att jag umgås med någon även om jag faktiskt känner folk som också är hemma. Sjukt är det.
Men idag ska jag ta mig ut som sagt och det ska bli riktigt skönt. Efter turen med pappa ska jag nog även ta mig en liten promenad, det måste jag bli bättre på! Ser fram emot när nya gymmet öppnar här, då ska vi skaffa träningskort både älskling och jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0