Fredag

Idag är det fredag och jag hade önskat solsken och värme, men vad får jag? Jo, världens mörkaste himmel med regn. Tack, tack för den!

Det bästa med den här fredagen är att Fredrik slutar tidigt och att jag får hem min älskade lillskit idag :D Vi ska hämta henne tillsammans på dagis kl 14 och jag längtar som en tok! Det är mysigt att gå båda två till dagis och hämta, det händer inte ofta direkt. Vad vi ska göra i eftermiddag och ikväll vet jag inte, vi har inte planerat något direkt men jag är lite sugen på stan. Antagligen inget som varken Fredrik eller Enya vill, men är man lite sugen så är man. Jag hade ju egentligen räknat med utelek hela eftermiddagen för alla tre, men om det är trist väder är det inte riktigt lika lockande.

Aja, vi får se vad det blir. En mysig fredag önskar jag mig i alla fall!
Nu ska jag slänga lite tvätt i maskinen och höja volymen och bara njuta av lite ensamtid med bra musik..



gammal bild på skrutt

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja, de är verkligen tråkväder idag!! De har ju vart så fint ett par dagar nu, de kunnde hållt i sig!

Kram!!

2009-08-21 @ 17:15:24
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Imorgon är det fredag igen, dags för en uppdatering kanske =)

Kramar

2009-08-27 @ 09:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0