Älsklingens dag idag!

Jag vaknade innan kl 5 imorse, mycket för att jag var pigg, men mest för att jag skulle upp och fixa frukost till min älskade karl. Han fyller år idag och började tidigt imorse, så det blev en tidig morgon för min del också. Han blev faktiskt väldigt överraskad eftersom han inte hade trott att jag skulle gå upp, så det var trevligt. Och frukosten uppskattades också, vilken tur ;)

Efter han åkt så somnade jag så småningom om igen och sov till kl 10, och nu är jag skapligt seg vill jag lova! Men jag har hundra saker att göra idag, för ikväll får vi besök av Fredriks familj + min pappa. De ska komma på mat och vi ska bjuda på grillat. Det kommer bli mums!

Så innan kvällen ska jag tvätta, städa, diska, baka och säkert något mer.. :) Kanske bäst jag sätter lite fart. Problemet är bara att jag inte bestämt vad jag ska baka än.. Tips?






Och återigen älskling, grattis!! ♥

Kommentarer
Postat av: Marina

Kladdkaka brukar alltid gå hem :P med lite vispgrädde o jordgubbar :P

2009-08-04 @ 15:04:11
URL: http://marre10.blogg.se/
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

gör kladdmuffins! riiiktigt gott (:



Alla har vi varit små..

Känner du igen killen? < 3 http://sandratjulins.blogg.se/2009/august/alla-har-vi-varit-sma.html#comment

2009-08-04 @ 15:17:41
Postat av: Evelina svarar

Funderade på det först, men kändes lite för "matigt" eftersom vi ska äta tårta också, så det blev en vanlig hederlig sockerkaka. Hoppas det ska gå ner hos gästerna ;)

2009-08-04 @ 15:20:07
Postat av: barnshoppingbloggen - VINN leksaker för 300:-!

Välkommen till barnshoppingbloggen - mode & shopping för barn!

2009-08-04 @ 22:01:59
URL: http://barnshoppingbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0