Underbar helg

Oj, oj, oj, vilken underbar helg jag haft. Eller vi rättare sagt!
Trots att vi har flyttat grejer och städat Fredriks lägenhet
har vi hunnit med varandra. Såå mysigt!

Lördagen var helt magisk. Efter vi flyttat så lämnade vi tillbaka
släp + bil i Stjärnorp. Vädret kunde inte varit bättre,
så vi tog med lite bullar och saft och satte oss vid
en strand vid Roxen. Solen sken, fåglarna kvittrade
och fjärilarna fladdrade i magen.

Var så himla mysigt att vara där med älsklingen!
Var lite som man blev nykär igen :)
Blev kvar en ganska lång stund, tog lite kort och njöt av solen.
Var svårt att ta sig därifrån måste jag säga. Jag ville aldrig att
tiden skulle ta slut!

Timmarna därefter blev dessutom ännu bättre,
men vad som gjordes tänker jag inte berätta.
Det är inte riktigt barnvänligt,
dessutom vet jag inte hur känsliga mina läsare är ;)

Bättre än bäst var det i alla fall,
sådana stunder måste man ta vara på!
Åh, vad jag älskar min karl,
finns tamefan ingen bättre!










Grillpremiär var även många som hade i lördags,
det hade vi redan i fredags.
Gott som fan!





Jag vet.. nyttigt är det inte. Glömde grönsakerna,
de får vara med nästa gång!


Kommentarer
Postat av: Lollo o flisan

Härligt de ser ut =) Vi får ta oss ut någon dag o ta kort igen eller va säger du? =) hihi Ha en härlig dag kram

2009-04-06 @ 14:21:11
Postat av: Evelina

jättehärligt var det allt! jaa, absolut. det tycker jag vi får göra, hehe :) kram

2009-04-06 @ 20:04:41
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad vill Du läsa om i bloggen? Hjälp mig!





// Emma

2009-04-07 @ 13:09:32
URL: http://adifferentwayofbeingyoung.blogg.se/
Postat av: Macke tondöv

Men inte chips till köttet nu igen..!!? hehe kram

2009-04-08 @ 07:28:57
URL: http://mackeandersson.blogg.se/
Postat av: Lynn

Sv: Förlåt om du tolkade inlägget på min blogg fel... Jag är jätte tacksam för tipsen du skrev, men jag blev lite frustrerad när den andra tjejen skrev för hon håller på dryga sig. Jag tycker inte att 5mm är så hemskt som det kanske lät men jag blev bara irriterad på att hon skrev. Hoppas inte du tagit illa vid dig för jag menade verkligen inget illa...



Du tar väldigt fina bilder :)



Ha det bra// Lynn

2009-04-08 @ 09:40:23
URL: http://familjenl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det värmer en moders hjärta när man läser det fina du skriver, jag är så glad att du hittat hem, fast det har tagit lite tid. Puss kram.

2009-04-08 @ 10:23:18
Postat av: Mamsen

Det värmer en moders hjärta när jag läser allt det fina du skriver. Det känns så skönt att du äntligen hittat rätt i livet. Förvalta lyckan väl! Kramar.

2009-04-08 @ 10:32:57
Postat av: Kungen

Och det finns ingen som jag älskar mera än DIG och ENYA, det är för dig mitt hjärta slår Puss

2009-04-08 @ 13:09:44
URL: http://attlevasomkungen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0