Tjur(ig)

Idag är Enya och jag själva. Fredrik är hos en vän och gör typiska killgrejer (läs tv-spel) men kommer hem i eftermiddag igen. Enya går mig på nerverna men snart ska vi gå ut. Måste hitta på något, för inne blir jag galen att ha henne då hon inte lyssnar för fem öre. Jag hade sett fram emot att kunna umgås med Lollo och Felicia idag men de är magsjuka hela bunten, så Enya och jag får umgås själva.

Neej, bäst att gå ut nu.. Tjurigare unge får man leta efter!
Uppdaterar senare om vad vi hittade på igår.. Det var lite spännande :)

Kommentarer
Postat av: Lollo o flisan

Ja hoppas du o Enya hittar på något roligt så får man träffas när man mår lite bättre igen. kram från oss

2009-04-19 @ 11:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0