♥ Mysig tisdag - 6 månader ♥

Idag är inte vilken tisdag som helst, utan på datumet exakt 6 månader sen jag och älsklingen blev ett officiellt par. Kan ni tänka er?! Det trodde jag aldrig, men fy sjutton vilken tur jag har!
Jag vet att 6 månader är typ ingenting, men det känns som vi har känt varandra hela livet och vi trivs så bra ihop. Har verkligen hittat mannen i mitt liv, och jag tror helt seriöst att han ser mig som kvinnan i hans. Finns inget bättre!

Tyvärr jobbar han sent idag, allra helst hade jag velat ha honom hemma hela dagen. Istället får jag umgås med Enya som är hemma och sjuk, men det är mys det med. Tv:n har gått varm här hela morgonen och Enya vaknade nyss efter en stunds vila i soffan.
Nu har hon fått i sig en smörgås och en festis så hon är lite piggare, och just nu står hon framför tv:n och tittar. Betyder att hon inte är alltför sjuk, annars skulle hon inte vara på benen. Skönt det, för feber brukar ju göra en rätt så slö.

Jag ska strax laga mig lite mat, blir nog makaroner och korv. Eller en pizza, det går fort. Är inte alls hungrig eller sugen på något.. mycket svårare att komma på något då. Efter maten ska jag uppdatera med ytterligare ett inlägg, jag har ju helt glömt bort det jag senast skulle skriva om. Sen ska jag även lägga in lite bilder från gårdagen, så kom tillbaka senare, då har jag ett par bilder att bjuda på!

När älskling kommer hem ska vi äta gott och sen blir det nog mys i soffan hela familjen en stund innan det är läggdags för Enyas del. Jag längtar!


sjuklingen sover i soffan.. ♥



en av de första bilderna på oss tillsammans.. ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till 6 månader,

det är ju en bra bit på vägen till "hela livet" :).



..och krya på sig till Enya!

Hoppas hon blir frisk snart!



Puss & Kram

2009-04-21 @ 14:26:07
Postat av: Anna

Grattis till 6 månader,

det är ju en bra bit på vägen till "hela livet" :).



..och krya på sig till Enya!

Hoppas hon blir frisk snart!



Puss & Kram

2009-04-21 @ 14:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0