Ingen rubrik

Nu har jag ätit lite efter träningen och varvat ner ordentligt. Alldeles strax blir det duschen för jag börjar frysa!

Enya gick och la sig redan 19.20 ikväll, så jag hoppas verkligen hon sover relativt länge. Orkar inte med en tidig morgon känner jag ;)
Efter jag lämnat av henne på dagis bär det av till stan med far, för jag ska på möte på AF. Verkligen inget jag ser fram emot, men jag är ju tvungen. Funderar även på att ta en sväng till Kunskapstorget också, mest bara för att kolla vad de har att erbjuda. Men det beror lite på tiden, kan ju inte hämta Enya för sent. Snäll pappa har jag i alla fall som skjutsar mig!


Annars under dagen får vi se vad som erbjuds. Jag måste verkligen diska igen! Förstår inte hur snabbt det kan gå innan det ser förjävligt ut på diskbänken! Usch! Måste skärpa mig och diska varje dag, allra helst direkt efter maten.
Nåja, jag kan ju inte vara bra på allt ;)

Nej, nu är det duschen som gäller och inte så långt efter det blir det även sängen. Är sjukt trött!

Puss!

Kommentarer
Postat av: jessica

Du är ju knäpp ju. Du är duktig med kameran. Du har fotoseende. Du ser säkert i bilder? Det gör jag.

2008-09-11 @ 00:23:25
Postat av: Jenny

ja det är ju det bästa om amn kan ta o diska direkt efter man har ätit.. vet själv hur tråkigt det är när man har ett berg av disk.... :P det är ju tur att du har pappa som ställer upp.... kram

2008-09-12 @ 14:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0