Utmanad (sms)

När du ser detta är du utmanad! Kopiera den här texten!


Var det en tjej eller kille som ringde dig senast?
En man

Vad står det i ditt femte sms?
Kan tyvärr inte skriva det, jag lovade att inget säga

Vem ringde dig senast?
Pappa

Vad ville denne?
Fråga om jag var hemma

Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?
Ingen

Vilket språk är din mobil på?
Svenska så klart

Hur många sms har du i din inkorg?
151 st, efter rensning i somras

Vad står det i ditt översta sms och vem är det från?
Från Enyas pappa : "Hej. Jag kommer vid 15.00-15.30 till Enya. Kram"

Vad står det i ditt sms längst ner och vem är det från?
Det är från Johan och det står: "Jag vet d. Men d e din utstrålning! Du gör mig galen! Hehe"

Hur många sms har du i kategorin "skickat"?
135 st, rensade den med i somras

Vem är din 13e kontakt?
Carro

Är din 20e kontakt en av dina bästa vänner?
Hmm, näe, det är Fredric..

Ogillar du nr 5?
Nejnej, Ankan är en av de bästa!

Har du varit ihop med nr 1?
Verkligen inte, det är min bror! :S

Vad har din mobil för färg?
Silver

Vad tycker du om kontakt 8?
Jodå, dom gillar jag. Moster o hennes man

Slutligen, var detta test ett av de roligaste?
Hmm.. Näe, inte direkt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0