Eftermiddag i bilder

När jag hämtat Enya från dagis bestämde jag mig för att gå en liten promenad. Vi tog svängen upp på kanalbanken vid dagis och fortsatte mot malfors



såg en gammal cykel i vägkanten



och sen tyckte Enya att vi skulle stanna och prata med änderna en stund!



Enya var på relativt bra humör och det gick faktiskt bättre än förväntat att gå.



Nu märks det verkligen att det är höst! Massa gula och röda löv på träden



Vi fortsatte bort mot akvedukten, där vi svängde av mot ljungsbro igen



Enya åkte fort i backen nerför!



Vid busshållsplatsen träffade vi Yvonne. Stannade och pratade lite skit innan bussen kom,
sedan gick vi hemåt



Nu var vi äntligen hemma på gården!



Vi ställde vagnen på baksidan och sen gungade vi lite innan det blev dags att äta mellis!


Kommentarer
Postat av: jessica

Försök titta objektivt på dina bilder så ser du att du är duktig.

2008-09-09 @ 21:52:50
Postat av: Evelina svarar

nej, det ser jag faktiskt inte. har ju bara tagit fram mobilen och tryckt av ju.. inte mer än så.

men tack ändå! :)

2008-09-09 @ 22:52:43
Postat av: Lena

Jättefina bilder! Jätteglad att du vill ta kort på vårt bröllop! =)

2008-09-10 @ 14:46:13
Postat av: Jenny

ja nu märks det verkligen att det är höst, det är ju ioförsig fint med alla färger på träden, men inte direkt skönt ute... man vill ju helst bara sitta inne o mysa med lite tända ljus... vilka fina bilder du tog...

2008-09-10 @ 16:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0