Härlig dag!

Trots att jag blev rejält besviken på en vän idag, har den här tisdagen varit toppen! Enya och jag har myst massor tillsammans och ikväll har jag kollat på tv och pratat på msn. Jag fick mig en rejäl överraskning också, men en bra sådan! :) Så lite egentligen som krävs för att jag ska må bra igen! Underbart :)

Enya var självklart med förut idag när de tidigare bilderna togs,
och här kommer även några på henne :)








Jag är nervös inför morgondagen. Då ska jag träffa Fredrik på AF och jag hoppas inte jag får skäll.. igen ;) Har skickat min fattiga ansökan till honom idag och imorgon ska vi gå igenom den tillsammans. Usch, jag hatar att folk ska "tycka" något om det jag skrivit.. Men det blir säkert bra! Om jag lyckas sova inatt vill säga ;)

Snart är det sängen. Upp tidigt imorgon för Enya ska vara på dagis redan halv 9.
Sov så gott alla!
Puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

det kommer att gå bra på Af idag, tror jag.... vad stor hon har blivit... ja, ibland behövs nte så mycket för att man ska bli glad igen. det kan vara bra att få lite överraskningar ibland... kram

2008-09-17 @ 10:46:46
Postat av: Annika

Fina bilder ..... är det kavat skor?

2008-09-17 @ 16:56:33
Postat av: Evelina svarar

Tack. Yes det är det! Farmor du vet.. :P

2008-09-17 @ 17:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0