Gott och blandat

Idag var jag som sagt på Kunskapstorget. Det gick bra, men vi pratade inte alls om det jag trodde vi skulle prata om. Istället gick han igenom "mig", alltså hur jag är som person och vilka egenkaper och kunskaper jag har osv.

Han frågade mig vad jag är bra på och jag kunde verkligen inte komma på någonting! Då sa han att han inte trodde på mig, och att jag har taskig självbild ;) Stämmer nog rätt bra! Så jag fick en övning jag ska göra, och en som mina vänner ska hjälpa mig med. Så räkna med att ni får ställa upp! Ska bli spännande att se resultatet ;)

Efter stan åkte vi till Gina Tricot för att hämta ut mina byxor som varit på lagning. Väl där var pappa väldigt snäll, för han köpte mig ett par byxor till :D
Just det, fyndade även ett par vinterskor till Enya på myrorna :) Eller ja, pappa betalade dem med! Tack pappa! :)


Hann bara komma hem och äta så var det dags att hämta Enya på dagis. Jag hann alltså inte med varken att diska eller vika tvätt, så det är något som väntar mig ikväll.. Suck! ;P
Jenny kom hit en sväng också. Det var tänkt att vi skulle gå en promenad men jag fick så ont i magen så vi stannade inne. Lekte lite, åt mat tillsammans och sen gick hon strax innan 18 för att åka på hockey.
Då tittade jag och Enya på "Bompa" och så blev det bad efter det. Nu sover hon och jag lyssnar på Idol i bakgrunden :)

Finns det förresten något mysigare än killar som sjunger? :) De behöver inte sjunga speciellt bra tycker jag, det är megamysigt ändå, fast de inte är några popstjärnor :D



Kommentarer
Postat av: Jenny

tur att du har din pappa som ställer upp o skjusar dig, och hjälper dig med lite annatoxå xom du behöver hjälp med... ibland kan det vara bra att ha föräldrar. kram

2008-09-18 @ 22:21:04
Postat av: Lena

såna skor har vi med =) superbra att fynda.. =)

2008-09-19 @ 09:34:12
Postat av: Lollo

Vad var de för fel med byxorna då? De var ju precis nya! Var de trasiga från början? Mmm, har suttit här och klurat lite på övningen du vill ha hjälp med.. :P

Kram kram

2008-09-20 @ 14:56:09
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0