Today

Gick upp med tuppen imorse! Eller ja, tuppen här hos mig gick upp strax efter 8, så då gjorde jag det också. En snabbis in i duschen, och sen packa kläder till dagis.

Träffade skrutt en liten sväng nu på morgonen, men hon ville inte ens krama mig. Sånt hugger i hjärtat, men vad ska jag göra? Värdelös känner jag mig i alla fall, men jag hoppas innerligt att hon tycker om mig ändå!


Känner av mina vader idag kan jag säga, men det är en härlig känsla! :) Och ännu mer kommer jag känna av dem, för alldeles strax ska jag och min far åka till MAXI och handla.

Nu ska jag göra mig iordning.
Hörs senare.
Puss


Kommentarer
Postat av: Lena

Duktig du är som börjat träna! Bra att du tycker det är kul med.. du kommer må superbra av det!

2008-09-02 @ 11:44:51
URL: http://lenaah.blogg.se/
Postat av: Evelina svarar

Ja, jag är riktigt stolt över mig själv faktiskt :) Bara jag håller i det, så ska det nog bli bra!

2008-09-02 @ 13:13:25
Postat av: jessica

Klart hon tycker om dig. Hon tycker om dig mest i hela världen. Du är ju hennes mamma.



Duktigt att du tränar! Woho!

2008-09-02 @ 17:52:05
Postat av: Evelina svarar

Tack för de värmande orden! :) Och ja, jag är jättedukig, hehe!

2008-09-02 @ 22:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0