Lista igen

Favoritalkohol: Grogg (bacardi razz + fanta exotisk)
Favoritfärger: Svart, grön, rosa
Framtidsplan: Få ett jobb jag trivs med, bli fit, gå ner i vikt, hitta en BRA kille!
Tre prylar till en öde ö: Kamera, musik, batterier
Är du vegetarian eller vegan?  Köttätare!
Hur många har du kysst? Nu har jag försökt räkna, ca 30 st
Hur många piercings har du? 2 hål i öronen, om det räknas?
Hur många tatueringar har du? Ingen, än
Två saker du skulle vilja ha: Mycket pengar, kärlek
Något alla vet om dig: Att jag är tjej
Vad blir du glad av? Enya, bra musik, goa vänner, lycklig kärlek
Vad gör du när du blir ledsen? Gråter, tröstäter och tycker synd om mig själv
Vad är det första du köper när du varit pank länge och får pengar? Kläder och mat
Favoritpasta: Spagetti
Vad var det senaste olagliga du gjorde? Laddade ner musik
Vad längtar du till? Träningen ikväll och till Lasse Stefanz den 12:e
Favoritsnabbmatställe: Donken!
Vad har du i glaset? Vatten, proviva, oboy eller grogg. Beror på när ;)
Bästa hang-outet: Vet inte
Favoritte: Jordgubb, om jag måste välja. Är inte förtjust i te
Vilken film får dig att gråta? Många, är så känslig
Vad är skönhet? Det är olika..
Om du fick 1 miljon, vad skulle du göra då? Åka utomlands, spendera en del och spara resten
När grät du senast? I lördags :(
När skrattade du senast? Igår
Vad är du rädd för? Döden, småkryp, höjder
Favoritmat: Grillat kött
Frisyr: Rakt, långt, stripigt, tråkigt!
Vacker människa: Enya, mina nära och kära
Klok människa: Mamma
Meningen med ditt liv: Det har jag frågat mig många gånger
Vad åt du till frukost? Chips 
Vem tycker du synd om? En del, men mest mig själv
Vem tycker synd om dig? Vet inte
Vem tycker inte om dig? Han..
Gillar du svarta kläder? Japp
Vem hade du senast en seriös pratstund med? Ankan, Lollo, Jenny och Benny i lördags
Brukar du svära mycket? Ja för fan
Största misstaget som du begått? Vet inte
Vill du gifta dig? Om jag hittar den rätte, kanske
Hur tidigt stiger du upp? Beror på vad jag ska göra
Gillar du att slåss eller? Nej!
När var du senast riktigt full? I lördags 
Hur många timmar sover du per natt? Så många som möjligt
Saknar: Att känna mig glad
Favoritserie: Prison Break, Men in trees
Gröna eller röda äpplen? Gröna
Senaste hångel? Fredric
Bra film du sett nyligen: Pirates of the caribbean 3
Har du raggat på internet? Nja
Bästa barnprogrammet: Fem myror är fler än fyra elefanter
Kärleken: Är det bara skit med
Nämn något som gjorde dig glad igår: Alla fina sms jag fick av mina vänner!
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan? Började fylla i den här listan
Vad har du druckit idag? Ingenting
Vad var det senaste du åt? Chips
Vad var det senaste du köpte? Chips och bröd
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun
Vad är det för väder hos dig nu? Halvmulet, blåser en del, 17.9 grader
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag gjorde det förr
Drömmer du mardrömmar? Ibland
Trivs du med ditt jobb? Har inget jobb
Favoritlåt just nu? Curly Sue med Takida
Vad gör dig glad just nu? Inget direkt
Vad ska du göra härnäst? Äta något kanske och kanske lägga mig i badet
Höger el vänsterhänt? Högerhänt
Humör just nu? Likgiltig
Hur många kuddar sover du med? En
Morgon eller nattmänniska? Natt - älskar kvällar/nätter
Vad är viktigast för dig? Att alla vänner, familj och jag har det bra
Är du kittlig? Beror oftast på humöret, och om jag fryser eller inte
Snarkar du? Mmm
Stjärntecken? Vattuman
Äckligaste insekten? Spindlar
Stökigt eller välstädat? Jag börjar bli hyfsad på att ha det fint :)
Längtar du mest efter nu? Det varma badet och träningen ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0