Fredag

2 månader..


Idag mår jag helt okej. Jag är inte på världens bästa humör, men det beror mycket på vädret och att Enya inte mår så bra. Snoret rinner och hon hostar en del. Snart är det väl också min tur att bli sjuk, typiskt ;P

Annars då?
Jo, jag fick världens sovmorgon imorse! Struntade i att ställa klockan igår. Jag vaknade 8.30 och då sov Enya fortfarande. Jag låg kvar i sängen och njöt i fulla drag i ca 15 min till hon vaknade.
Då gick vi upp, åt frukost och lekte lite. Både ute och inne. Tiden gick och det blev dags att gå in och laga mat.
Pyttipanna och stekt ägg blev det idag. Gott var det, men Enya var inte så förtjust. Hon äter i och för sig väldigt dåligt nu igen, men det är nog för att hon inte mår bra. Efter maten blev det dags för den obligatoriska middagsluren :)
Nu har hon sovit i en timma så antagligen vaknar hon snart. Då blir det full fart igen!


Jag har lust att hitta på något. Blir trött av att bara vara hemma hela tiden! Hade jag haft en bil (och pengar) hade vi åkt en sväng till stan. Gått och kollat på folk om inte annat. Trevligt det med ibland.
Visst är det gratis att vara ute och leka, men Enya tycker inte det är så roligt att bara leka med mig heller tyvärr. Önskar det fanns lite barn här på gården!

Nehej, nu fryser jag megamycket! Blir ett bad nu för Enya har vaknat!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0