Usch

Jag borde verkligen skärpa mig!
Har legat på latsidan alldeles för länge nu, och har faktiskt inte städat på 2 veckor. Jo, dammsugit har jag ju gjort, men inget mer än så. Måste ta tag i det där snart, men orken finns liksom inte! Eller det är nog lusten det är mest fel med förresten ;)
Men jag hoppas att lusten kommer tillbaka snart, för det är verkligen inget kul med en ostädad och odiskad lägenhet! Men jag har ju bara mig själv att skylla i och för sig ;)

Idag är Enya ledig från dagis, så på förmiddagen har vi varit på Droppen och lekt. Det gillar hon! Och hon satt även still under hela sångstunden idag :)
Sen testade hon på att leka med deg för första gången idag. Så det måste jag nog fortsätta med hemma tror jag, för skära itu den var ju väldigt skoj! ;)

Strax efter 11 fick Enya däremot nog och ville gå hem, så då sa vi hejdå och gick hem och lagade mat. Makaroner och stekt falukorv blev det, och Enya åt väl kanske en halv portion. Nu sover hon gott på balkongen och jag hamnar som vanligt alltid här under tiden ;)
Men nu ska jag vara lite duktig och sätta mig med lite viktiga papper och sånt, som jag måste skicka iväg senare.

Uppdaterar väl ikväll sen..
Hej!

Kommentarer
Postat av: Annika

Jaha deg var en höjdare alltså. Wille har nog aldrig testat. Jo han fick ju en bit av lussekatts degen i julas men den var läskig. Hihihi. Kram

2008-09-08 @ 12:53:18
Postat av: Lollo

Deg är roligr för dom små har man märkt. Flisan tycker om de lite läskigt men roligt som sakt.. fick prova på smördeg när pappa lagade mat :P Lycka till med de viktiga papprena o städningen :P kram kram

2008-09-08 @ 13:47:06
Postat av: Jenny

det kan lätt bli så att man inte städar på ett tag... måste oxå ta tag i det.. det kan vara roligt med lera... kram

2008-09-10 @ 15:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0