Underhållning

Jag fastnade framför "Vem kan slå Filip och Fredrik?". Inget jag sett tidigare men det var ju roligt! Påminner mig lite om alla underhållningsprogram som fanns när jag var mindre. Gladiatorerna, Fångarna på fortet, Tjocka släkten, Tur i kärlek, Kär och galen och allt annat mumsigt! :)
Åh, önskar de kunde sända allt det där igen! Fast med närmare eftertanke skulle jag kanske inte tycka det vore så bra i dagens läge, men äh - är det underhållning så är det :)




Efter tv:n pratade jag med en goding på msn. Hihi, ja.. jag tror att jag vågar skriva så ;) Aja, det är i alla fall hur kul som helst att prata med honom. Han gör mig glad :) 



Och som avslut denna kväll..

"Livet är alldeles för kort för att inte våga chansa. Jag vågar, gör du?"
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor

Carpe Diem.

2008-09-18 @ 11:22:39
Postat av: Jenny

det är ju kul att ni pratar med varandra igen... ja, det kan var akul att se dom gamla underhållnings programen igen... vet ioförsig inte om man kommer att tycka det är lika roligt som det var när man var liten... kram

2008-09-18 @ 22:10:51
Postat av: Jenny

det är ju kul att ni pratar med varandra igen... ja, det kan var akul att se dom gamla underhållnings programen igen... vet ioförsig inte om man kommer att tycka det är lika roligt som det var när man var liten... kram

2008-09-18 @ 22:11:38
Postat av: Lollo

Å, kär och galen kommer jag ihåg!! Det var bra! :) Men, tjocka släkten, vad är det? Det kommer jag inte ihåg. Hmm, vad var det för goding du pratade med? ;) Kram kram

2008-09-20 @ 14:58:09
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Evelina svarar

Lollo - Ja, visst var kär och galen bra! :) Tjocka släkten var ett lekprogram med Inga Gill (hette hon så?) och Lasse Berghagen.. familjer som tävlade mot varandra om jag inte missminner mig :)



Den där godingen ja.. honom känner du ;) kram

2008-09-20 @ 16:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0