Underbara tisdag!

Vet inte varför, men jag har börjat få tisdagar som min favoritdag. Allt är bra på tisdagar konstigt nog :)
Idag har Enya varit på världens mysigaste humör! Det är så kul för både henne och mig att vi slipper vara osams, och idag märktes det så väl att hon blivit så stor :)
Ville hålla mig i handen när vi gick från dagis, lyssnar på vad jag säger och lyder i alla fall de flesta gångerna, hon försöker härma en massa ord jag precis sagt och så pratar hon konstant, men jag förstår inte ett dugg ;)

Efter maten idag (kyckling och ris, med sås - jag lyckades faktiskt!) kom Jenny och strax därefter Enyas morfar. Kl 18 var det dags för träning i Brunnby och morfar skulle vara barnvakt :)

Idag var det så mycket roligare att träna aerobics än jag tyckt det varit på måndagar! Jättebra instruktör och roliga moment! Sen har jag visst lite svårt att göra två saker samtidigt ibland, men så har jag heller aldrig skrytit om att jag har simultanförmåga heller.. Hihi! :P
Nejdå, men det gick hyfsat bra och jag känner att jag antagligen kommer få lite värk - så som det ska vara alltså :)

När vi kom ut från gymnastiksalen var det helt kolsvart ute! Lite läskigt faktiskt, men ändå rätt häftigt! Alla, och då menar jag alla gatlyktor var släckta, så det var inte mycket man såg ;) Trodde det bara var så i Brunnby, men på vägen hem var det likadant.. Hela Ljungsbro låg i mörker. Det ni :)



Nu tittar jag på Idol, Lars har precis sjungit och jag är fullkomligt förälskad i hans röst! Han är kanon, och så gjorde han låten så fruktansvärt bra :) Inte många gånger jag faktiskt gillar att någon annan sjunger så där bra låtar, men han gjorde den minst lika bra som originalet!

Efter Idol blir det duschen, ska bli riktigt najs! Kanske ett bad till och med.. Får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0