Trött

Nu är festen över och folket har gått hem. Jag har diskat upp alla glas och gjort iordning på diskbänken, har bara vardagsrumsbordet kvar men det tar jag när jag vaknat.
Har varit trevligt, men jag har varit sjukt trött hela kvällen så nu ska det faktiskt bli skönt att få sova lite!

Imorgon är det lördag, och ja.. jag vet inte alls vad som händer. Märks väl!
Hoppas på att få lite bilder från kvällen i alla fall. Mina såg lite halvroliga ut, så jag väljer att inte lägga ut dem ;)

Nu är det sängen!



Kommentarer
Postat av: Sofia

sov gott ;)

2008-09-27 @ 01:19:19
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: Lollo

Hehe, fixade du iordnng när vi gått? Hur orkade du det? :) Jag somnade nästan på cyklen hem. :P Kram kram

2008-09-28 @ 12:59:36
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Jenny

förstår inte hur du orkade att fixa efter att vi hade gått.... men tack för en trevlig kväll.... även om jag var trött...

2008-09-29 @ 17:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0