Tornby

Eftermiddagen och kvällen har spenderats på Tornby idag igen. Hängde med Jenny som sällskap, och det är ju mycket roligare att hitta på något än att sitta hemma och uggla!
Först åkte vi visserligen till Blomsterlandet och Jenny köpte en jättefin orkidé till hennes farmor som blir 83 år idag.
Sen fortsatte vi till Ikano, där vi sprang runt i alla möjliga butiker. Hittade däremot inte det jag skulle ha, antagligen har det slutat tillverkas :S

Sen blev det käk på Donken, och Enya äter som vanligt inte alls bra där. Hon verkar inte tycka om något annat än pommes ;) Mamma upp i dagen med andra ord, hihi! 
Efter maten gick vi tillbaka till Ikano och jag köpte Enya en väska till dagis. Ni kommer kanske ihåg att jag skrev om hennes Hello Kitty-väska som var alldeles för stor? Den har jag bestämt att jag ska sälja.
Nu köpte jag en mindre, inte alls lika fin som Kitty, men den fyller ju sin funktion i alla fall! Och så är det roligare att gå till dagis med väska än med en ful påse! :)

Sen köpte jag även nya trosor till mig. Det var något jag verkligen behövde, så där kunde jag inte vara snål, vilket jag måste vara nu! Usch för att vara fattig :(


trosorna är inte så gigantiska som de ser ut att vara.. det är väskan som är liten ;)

När vi kom hem vid 19 städade jag Enyas rum och slängde in en maskin tvätt. Därefter satte jag på en Madicken-film jag lånat av Jenny, i hopp om att Enya kunde varva ner lite framför tv:n.
Men icke, hon tittade inte ens mot tv:n! Så intressant var det ;)
Så istället gjorde jag henne iordning och så fick hon välling. Och sen 20 min sover hon faktiskt. Tröttunge! :)

Jag är också trött idag.
Känns som en himla givande fredag faktiskt, haha! :P

Nu blir det nog tv:n.. Hej!


ritar lite innan det var dags för stan.. tofs-fia ;)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vilka snygga trosor!! var köpte du dem? :) Snygg Enya var i håret med toffsarna!!

Kram kram

2008-09-05 @ 20:53:47
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Evelina svarar

Ja, visst var de fina? Fanns massa fina iofs, men jag föll för de där två :) Och typsikt nog så var de vita skönast, haha! Finns på Lindex, 100:- :)



Ja, visst är hon fin min skrutt?:) Tofsen på huvudet stod rätt upp, hihi!

Kram kram!

2008-09-05 @ 21:52:11
Postat av: Lollo

Va söt din skrutt är =) Får ta o ses snart igen tycker ja. bara hoppas flisan blir fri från förkylningen bara :P kram

2008-09-05 @ 22:38:52
Postat av: Annika

Snygg hon är din lilla tofsvipa:P

2008-09-05 @ 22:46:37
Postat av: Jenny

tack för sällskapet i fredags.. är ju inte så kul att gå själv.. kram

2008-09-07 @ 21:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0