Stan

Varit på mötet på Af nu och det gick banne mig rätt bra! Killen jag pratade med var väldigt vettig och han skällde bara ut mig litegrann för att jag inte sökt något jobb ;)
Men han ska hjälpa mig med ansökan nästa vecka, så ska nog även jag kunna ha chans på en inkomst sen!

Efter AF tog jag och pappa en sväng på stan istället för Kunskapstorget. Hittade såklart en massa fint och hade jag varit rik hade jag köpt både nya skor och en ny jacka! Fy för att vara fattig!
Efter svängen avslutade vi med att handla mat på Ming Palace, som vi tog med och åt hos pappa. Himla gott och så har Enya och jag något att äta lite senare sen ;) Måste ju prova kinamat hon med!

Strax ska jag hämta skrutt från dagis. Hoppas hon har haft en bra dag! Imorgon blir det att leka med mamma på förmiddagen och efter lunch åker hon hem till sin pappa.

Då börjar som sagt min helg, och hur den ska spenderas har jag ingen aning om. Eller jo, en ansökan måste jag knåpa ihop, men det fixar jag!
Sen är jag sugen på potatisgratäng så det ska jag nog se till att fixa också! Mumma :)

Nej, nu ska det njutas av lite musik innan jag sätter på mig mina pjuck och går till dagis.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Annika

åhhhh kina mat jag blir avis:) hihi

2008-09-11 @ 15:14:42
Postat av: Evelina svarar

kunde du väl oxå köpt, du var ju i stan? ;)

2008-09-11 @ 15:27:22
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: Lollo

Inte dumt med kina mat :P hoppas du hittar något jobba ju =) o så önskar jag dig en trevlig helg hoppas du får det bra kram

2008-09-11 @ 15:56:18
Postat av: Lena

Måste ju bara komma in och skryta med att i vår familj så äter vi gratis på Ming P... ;)

(Kaj har lagat och fixat med deras köksutrustning i många år...)

2008-09-11 @ 18:12:42
Postat av: Jenny

vad gott med kina mat.... hoppas att du kommer att få ett jobb snart så du oxå kan handla lite som du vill ha.... klart att du kan knopa i hop en ansökan..:P

2008-09-12 @ 14:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0