Söndag

Nu är jag uppe! Sovit som en gris, men det blev alldeles för få timmar känner jag. Skulle kunnat sova länge till, men tvingade mig att hålla ögonen öppna efter klockan slagit 9! Duktigt av mig :)

Drömde en massa konstigt inatt också, men vad tänker jag inte gå in på. Det blev en del avbrott i sömnen i alla fall, eftersom jag vaknade ett par gånger. Antagligen därför jag är så seg nu!

Aja, det är bara ta nya tag. Sova får jag göra nästa helg :)

Idag är det söndag, vilket är en sån där halvtrist dag. Orken finns liksom inte till något men jag borde verkligen göra hur mycket som helst. Ska diska lite i alla fall, efter maten igår. Sen borde jag vika tvätten och slänga in lite ny i maskinen. Usch, hatar att ta hand om tvätten.. Ingen som vill bli min personliga tvättare? ;) Inte det nej, kunde jag väl tro.. hehe.

Sen funderar jag på att ta mig upp till Parken där de har utförsäljning av barnkläder. Inte för att jag egentligen har råd att handla något, men Enya är i stort behov av ny pyjamas. Kanske finns någon ultrabillig? :)
Har dock inte bestämt om jag ska gå dit idag utan Enya, eller om vi ska ta det som en liten utflykt imorgon på eftermiddagen. Gör kanske både och, beroende på hur mycket jag hinner med under dagen.

Enya kommer hem ikväll! Vet att hon har det super hos sin pappa, men kan ju inte låta bli att sakna henne. Det är mysigt att ha henne hemma, även om vi inte jämt är sams :)
Så ikväll ska vi titta på Bolibompa tillsammans och bara mysa hade jag tänkt! Det låter väl toppen? :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

det låter jätte mysigt.. ja det skulle vara bra med en personlig tvättare.. kram

2008-09-14 @ 23:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0