Sms

Det blev inte jättesent igår kväll, men när jag väl gick och la mig var jag riktigt trött! Fastnade såklart på msn (som vanligt) men igår skickades även en massa, massa sms. Dyr räkning kommer jag få nästa gång! :P

Trodde inte att han skulle höra av sig sådär, men det gjorde han. Oftast blir det när han är full, haha ;P
Men det är trevligt att han vill ha lite kontakt ändå, för han är riktigt trevlig att prata med. Nu hade han ju fått för sig att ett inlägg här i bloggen rätt nyligen handlade om honom, men så var inte fallet.. Ledsen att göra dig besviken ;)
Hade det varit för några år sedan däremot, hade inlägget definitivt handlat om honom :)

Läggdags blev det som sagt och jag sov riktigt länge! Vaknade halv 12 och insåg att jag borde tränat idag, men när jag tittade på klockan då den var 9 var jag så himla trött att jag sov vidare. Skulle gått upp och tränat istället, hade känt mig bättre nu, garanterat! Men ibland behöver både hjärnan och kroppen sova och det fick de göra idag :)
Får hoppas det blir träning måndag eller tisdag istället!

Nu är det dags för frukost. Ska koka mig två ägg och äta två knäckemackor till det. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0