Slutkörd!

Fy sjutton vad träningen var jobbig ikväll! Vi hade en annan instruktör idag och hon körde skiten ur mig rent ut sagt! :P
Var väldigt inriktat på ben, och armar/axlar denna gången och jag kan helt ärligt inte ens skriva på tangentbordet utan att känna värk i axlarna ;) Undrar bara hur det ska kännas imorgon? Fy alltså, jag kommer inte kunna röra mig alls!

Hur som helst är det som vanligt riktigt skönt att träna så svetten rinner! Jag är riktigt stolt som har kommit igång med träning nu, och snart hoppas jag även kunna se något resultat! :)

Körde två övningar idag som jag inte vet riktigt hur min kropp kommer reagera på. Som de flesta vet har jag problem med svanskotan och höger handled och under dessa övningar gjorde det faktiskt lite ont. Jag vet att jag inte borde fortsatt med dem, men envis som jag är så gjorde jag det ändå.
Hoppas för guds skull bara att det inte blir värre, utan att det kanske bara är träning jag behöver så det kan bli bra igen :) Håller tummarna för det sista!


Det gick bra för Enya att vara med morfar även idag. Det enda lilla missödet skedde precis innan jag klev innanför dörren. Hon hade tydligen böjt sig ner för att plocka upp något från golvet då hon slog kinden rakt i kanten på soffbordet. Megablåmärke fick hon, stackars! :( Men hon blev snabbt på bra humör igen och det blev pyjamas och sängen ganska så direkt och nu sover hon gott i sitt rum :)

Jag har precis kollat på Idol en sväng och nu ska jag se om det finns något annat inressant att vila ögonen på en stund. Sen blir det duschen och sängen!

Ha det så gott!
Puss på alla söta

Kommentarer
Postat av: Jenny

kan tänka mig att det var jobbigt... önskar att jag kunat vara med er o träna idag... får ta det nästa vecka.... får ta o trän apå lördag så jag inte tappar så mycket av träningen.. kram

2008-09-17 @ 22:43:27
Postat av: Lollo

Du verkar verkligen gilla det! Kul! Nu i veckan kommer jag oxå med på passen!! :D :D Äntligen! Hoppas bara inte min fot skiter sig, tar det lite vackert i början! Men, aerobics på måndag va? ;) Kram kram

2008-09-20 @ 15:00:22
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Evelina svarar

Lollo - Ja, det är verkligen hur kul som helst! :D

Kul att du oxå kan vara med nu! Klart det blir träning på måndag! ;) kram

2008-09-20 @ 16:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0