Sjukstuga

Idag är Enya sjuk, därav den taskiga uppdateringen. Och jag har världens huvudvärk. Antagligen är det min tur att bli sjuk snart, och säkert kommer jag bli liggandes lagom till helgen :( Men, jag ska försöka att hålla mig frisk, sjuk kan jag bli på måndag ;)

Vi var på Droppen ändå idag, men enda anledningen till att vi gick dit var för att hon inte hade feber. Hon lekte rätt bra där borta, Wille var ju också där! Men när vi kom hem ville hon inte äta något alls, och efter 2 timmars sömn hade hon 39.2 graders feber. Stackarn!

Så hon har inte varit på topp idag kan jag säga, även fast hon går på panodil ;) Det roligaste för henne idag är att mormor är här och ska stanna ett par dagar. Vi har ätit god mat, och Enya har fått glass och festis :) Nu sitter hon i mormors knä och kollar på "Bompa". Jag skulle tränat kl 19, men jag väljer att avstå ikväll. Dels för att jag själv inte ska må sämre, men allra helst för att jag inte vill åka ifrån min skrutt!

Imorgon var det tänkt att jag och mamma skulle åka till Mobilia, men eftersom Enya blir hemma från dagis får vi ta det en annan dag. Kanske onsdag, beroende på hur Enya mår. Jag ska ringa VC imorgon och hoppas vi får en tid. Bättre att kolla upp så hon inte har halsfluss eller liknande, för då kan vi bli friska snabbare! :)



tittar på bolibompa

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag lovar, det gör INGENTING att du missade träningen, för fy vilken hemsk männsika det var! O inte kunde hon räkna heller! O inte bara två av hennes steg var ju aerobicssteg, en chassé o en boxstep, resten var ju "tantgympagrejer" ju! De här ju inte ens till!! Tänkte nästan att jag skulle ta över där ett tag :P O vilken takt på musiken.. Pensionärstakt.. Shit vad jag klagar. Hoppas inte tanten läser det här bara :P Jaja, hoppas passet imorgon är bättre! Kram kram

2008-09-22 @ 21:41:45
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Annika

Hoppas hon kryar på sej fort o börjar äta igen :)

Kram

2008-09-23 @ 14:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0