Shit!

Vilket jäkla pass det var ikväll! Är helt slut, och vid ett tillfälle kände jag mig även illamående, haha! Snacka om dålig kondis ;)

Men det var ju hur kul som helst!! Trodde faktiskt inte att jag skulle tycka om Pump, men jag kommer garanterat gå alla onsdagar nu framöver! :) Instruktören var också helt kanon, precis som en lärare ska vara tycker jag!

Nu överdriver jag faktiskt inte, men jag har så jäkla ont i benen! Kommer inte kunna gå imorgon, och ännu värre kommer det väl vara på fredag :) Men även om jag inte kommer träna varken imorgon eller på fredag ska jag i alla fall försöka komma ut på en timmas promenad. Tar med mig Enya och kanske någon vän :)





Nu kollar jag på Idol. Det är kul, åtminstone audition! Känns dock som jag glömmer bort tv:n faktiskt, för jag sitter ju alltid vid datorn på kvällarna. Hade inte Enyas pappa satt på tv:n hade jag säkert missat det.. Hade ju varit synd ;)
Ska fortsätta kolla nu..

Ha det bra, hej!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag sa ju att det skulle vara kul!! :D

2008-09-03 @ 21:15:51
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Evelina svarar

Jaa, och rätt hade du oxå! :P

2008-09-03 @ 21:56:28
Postat av: Anna

Du är så duktig som har börjat träna :)



Puss

2008-09-04 @ 11:33:56
Postat av: Evelina svarar

Ja, visst är jag? :D

2008-09-04 @ 12:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0