Promenad

Jag har ingen träningsvärk idag, lite besviken faktiskt! Men det kommer kanske imorgon?


Nu har jag hämtat Enya från dagis. Gick till affären direkt efter och köpte ägg, lämnade av dem hemma och så tog vi en liten promenad. Gick nästan samma sväng sen sist, fast åt andra hållet.
Efter halva vägen fick Enya däremot gå själv och det var svårt att få med henne hem efter vi pratat med änderna ;)


plockar löv



och här hittade hon något annat spännande


som hon sedan lyckades pilla in i ärmen ;)


Men nu är vi hemma som sagt och har precis ätit mellis. Idag var mamma snäll och gav henne det i soffan, vilket aldrig händer annars. Men idag är ju sista melliset med mig på några dagar, så det fick gå för denna gång ;)

Nu leker hon en massa i hennes rum, men antar att hon strax tröttnar och vill ha min uppmärksamhet, så det är nog lika bra jag avrundar här :)

Hörs senare bloggen!

Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor

Hej mormors sötis. Var det ett fint höstlöv som du hittade? Mysigt med mellis i soffan, det gäller att passa på när mamma är på det humöret :) Stora kramar till er båda.

2008-09-11 @ 20:41:27
Postat av: Jenny

jag kan tänka mig att det tar lite tid att gå hem näär lilla Enya ska gå hem själv... kram

2008-09-12 @ 14:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0