Poppis

Jag känner mig populär!
Nej, inte på det sättet, men såhär många sms jag skickat igår och idag har jag nog inte skickat det senaste året :)
En del är jättegoa sms, en del är bara konstiga och förvirrande!
De goa tackar jag för, och jag blir glad helt ärligt! ;) Krävs så lite för att jag ska må bra!

De andra ja.. Jag förstår verkligen inte. Han jag berättade om för ett tag sen, han fortsätter med "olämpliga" sms. Det är fasen obehagligt! Jag vet inte varför han skriver som han gör. Är det bara skämt? Svårt att veta eftersom han inte skickar några som helst smileysar på hur han vill att jag ska ta det han skriver.
Jag försöker att inte ta åt mig, men hur fasen ska jag reagera nästa gång vi ses? Som ingenting, eller? Svårt att göra det med ju!
Han brukar ju skoja med mig i och för sig, men allt skojar man inte om enligt mig! 
Håller ni med?

Aja, det ska inte få förstöra min lördag nu.
Idag är jag ju faktiskt glad!! :)

Pratade med min kära mor nyss och oj vad det är kul att vi är så lika! :) Har samma dåliga humor och jag kan verkligen prata med henne om ALLT! Känns bra det! :) Älskar dig lilla mamma och Enya tackar så mycket för de fina kläderna! ♥


glad skit ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

det vore kul om jag med fick lite sms får ju inte så många... får väl hoppas att den personen som skickar dom "olämpliga" meddelande till dig, slutar så att du inte behöver känna så... :P :) kram

2008-09-14 @ 23:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0