pisslördag

Det här var meningen att det skulle bli en bra dag, kanske en av de bästa. I alla fall om man ska tro på horoskop.
Nämligen min turdag idag. Men då ställer jag osökt frågan, "vad är det som är så jävla bra med idag? var är turen?"

Det hade säkert kunnat bli en bra dag, om jag fortfarande haft planer för idag. Men planerna flydde fältet så att säga. Istället har det ju blivit lite tajt med tid att skaffa andra planer, så vad som händer och sker idag vet jag inte. Något kul hoppas jag ju på!

Nu håller jag på att koka ägg, som vanligt. Tror jag är beroende av de små rackarna, men det har jag all rätt till. De är ju muuums! Har tryckt i mig fyra lakritsfiskar till förrätt, jag som inte ens tycker lakrits är gott. Jag blir alltid förvånad över mig själv :)

Drömt en massa konstigt inatt igen. Vad kommer jag inte ihåg, men weird var det. Sovit illa och har haft ont i axeln de senaste dagarna också, förstår inte vad det ska vara bra för?
Vaknade kl 9 men ville inte alls kliva upp. Sov därför i tre timmar till och nu är jag hyfsat utvilad och redo för dagen.
Synd på vädret bara, hade det sett skönt ut hade jag kanske till och med gått ut och gått, nu vete sjutton.
I och för sig kan jag inte sitta inne en hel lördag, det går bara inte. Så värdelöst får det bara inte bli!

Nej, nu är frukosten uppäten.. Borde göra något vettigt, men jag har fasen inget att göra. Städa gjorde jag igår och disken är avklarad. Ibland är det inte bra att ha framförhållning! Nu hade jag sett fram emot något att göra.. ju.

Kommentarer
Postat av: jessica

Ungefär som du skrivit känner jag mig idag. Men har man inget att göra så skaffar man sig brukar det heta.

Så jag satte i en sladd i uttaget i väggen, det kom en blixt och hela min lägenhet blev strömlös.

Plötsligt hade jag något att göra.

Nu har jour-elektrikern varit här och fixat och jag kommer säkert få en fet räkning för att han var tvungen att komma hit.



Jag hade nog hellre haft en tråkig och menlös dag såhär i efterhand =)

2008-09-27 @ 14:21:12
Postat av: Jenny

ja, min lördag var inte heller så rolig.. var bara en sväng uppe hos mamma o göran.... annars så gjorde inte jag så mycket.... kram

2008-09-29 @ 17:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0