Ord

Det gick bra på BVC!
Enya hade gått upp i vikt och blivit ganska lång :) Huvudet är däremot ganska litet fortfarande, men det har hon efter mig. Aldrig kul med för stort huvud ;)
Britt-Marie tyckte att hon utvecklas bra och kan mycket! Under besöket öppnade hon en dörr första gången. Tur att jag alltid låser ytterdörren känner jag, för nu går det fort i svängarna! ;) Vill ju inte att hon ska springa ut, hihi!

Efter BVC gick vi till dagis. Enya blev som vanligt jätteledsen vid lämningen, men det bästa är att bara gå därifrån så fort som möjligt. Jag vet ju att det går bra resterande tid :)

När jag kom hem åt jag lite frukost och sen ringde mamma. Pratade bort ett par minuter på allt och inget, det är välbehövligt ibland! Sen fortsatte jag "rensa tankarna" i ett varmt bad jag kom upp ifrån nyss.
Åh, vad jag älskar att bada! :)



Känns förövrigt som livet spelar mig ett spratt. Eller ska jag säga hjärnan? Jag vet inte riktigt vilket, men konstigt är det.
Jag tänker tankar jag inte borde, och alla dessa tillfälligheter ska vi inte ens tala om! Undrar om det är så annars också, eller om jag bara är extra uppmärksam på det för tillfället? Ja, inte vet ni, för ni förstår säkert inte ens vad jag pratar om ;)
Eller jo, vissa vet nog. Ni andra får gissa! ;)


1 månad sen...

Kommentarer
Postat av: Helene

Nej jag förstår inte ett dugg vad du pratar om tyvärr.. nyfiken blir man ju.. vore kul om du skrev nåt vad det handlar om.. Halkat in på din blogg av en händelse.. intressant att läsa!! Jag bloggar oxå men den är låst för jag har haft konstiga människor som kommenterar anonymt.. den får vara låst ett tag till så får vi se om jag öppnar dn igen..

Hälsningar Helene!!

2008-09-16 @ 14:01:28
Postat av: Jenny

ja, jag förstår vad du pratar om... kan lätt bli så att man funderar o tänker mer på en del saker än vad man borde göra. ja, man kan behöva prata av sig lite ibland... kul att det gick bra på Bvc.... det kanske känns så nu, men jag tror att allt kommer att ordna sig.. kram

2008-09-17 @ 10:41:00
Postat av: Evelina svarar

Helene - Kul att du tycker det jag skriver är intressant ;) Tyvärr kan jag inte gå in på vissa saker då jag inte är säker på vilka det är som läser min blogg. Hade jag kunnat hade jag skrivit exakt vad jag tycker/känner och så vidare ang många saker men ibland måste jag alltså vara lite hemlig.. hoppas du förstår :)

2008-09-18 @ 09:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0