Onsdag

Kläderna Enya fick igår passade tyvärr inte. De var alldeles för stora, hon kunde ju knappt röra sig ;) Men snart får vi ett nytt paket på posten, som innehåller ett fodrat regnställ i storleken mindre. Hoppas det passar bättre!


alldeles för stora kläder.. ser iofs inte lika stora ut på bild som irl ;)


Idag är det onsdag och vid kl 15 kommer Enyas pappa. Tror de åker iväg en sväng, så jag blir själv nästan hela dagen. Kan vara skönt ibland! Ikväll blir det däremot träning och jag längtar massor! :D
Det är så otroligt kul, och nu när jag inte har träningsvärk längre ser jag faktiskt fram emot att få ont i kroppen igen ;)

Ikväll ska även Ankan hänga på. Även om man inte kan prata direkt med varandra så är det skoj att hitta på saker ihop med andra tycker jag! Hoppas hon tycker det är lika kul som jag, så hon går varje onsdag :)

Nej, nu ska jag ta ett snabbt bad innan jag hämtar skrutt från dagis!
Hej!

Kommentarer
Postat av: Annika

Det var liiite stort kanske. Men det blir kanske bra till våren:)

2008-09-10 @ 13:17:38
Postat av: Jenny

ja det såg ut att vara lite förstort åt skrutt. men hon kommer säkert att växa i det nån gång... ja det är mycket roligare att gå med några man känner.... även om man inte kan prata med varandra så är det ju roligare om amn har nån man känner där... ses i kväll... :P kram

2008-09-10 @ 16:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0