Onsdag

Enya mår mycket bättre nu, så imorgon blir det dagis! :) Skönt!

Idag har vi varit på Mobilia och handlat lite. Var även en sväng inne på Karlssons, men det var fasen inget att hänga i julgranen :P Köpte lite småplock bara, för en 10:a styck. Sånt gillar jag :)
Annars handlade vi resten på City Gross. Lunchen blev varsin korv med bröd :) När vi kom hem sov Enya och jag rensade i mitt skafferi, samt i några garderober i hallen. Nu blev det lite finare och bättre ordning!

Jag skulle tränat ikväll men jag börjar få ont i halsen, så det är bättre att stanna hemma och kurera mig lite. Får ju som sagt inte bli sjuk till fredag då jag får gäster ;) Måste vara frisk! Ser däremot fram emot nästa träning, för det är ju såå kul! :D

Just nu leker Enya med sin pappa. Kul för dem att träffas igen, det var ju över 1 ½ vecka sen sist. Hon blir så glad när han kommer :) Jag sitter här som vanligt på min lediga tid, och just nu pratar jag med Benny. En av de allra, allra bästa man kan hitta! :) Tack för att du finns vännen!

Har förresten nästan bestämt mig nu för de ljusa luckorna, men ska vänta till fredag och fundera lite till :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

du sk aju ta dom luckerna såm du tycker käns bäst... det blir någ mycket ljusare i ditt kök med dom ljusare luckerna... men dom mörka är oxå fina.... kram

2008-09-25 @ 16:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0